Jan. 2011-01-08

Dagarna går. Ångesten, stressen och den hemska klumpen i magen är tillbaka. Att skolan drar igång igen om 2 dagar är ett faktum. Återigen sitter jag här med uppskjutna arbeten som inte är färdiga, men som borde varit det för ett bra tag sen. Problemet med att ha många vänner, en stor familj, en underbar pojkvän samt jobb och plugg är att man ofta känner att man aldrig riktigt räcker till. Jag försöker få ihop allting så bra som jag bara kan men ändå lyckas jag svika någon. Det är det som är det jobbigaste och därav kommer ångesten och klumpen i magen. Så hur gör man? När jag frågade pappa så sa han att det enda som man kan göra är att prioritera. Men om man redan försökt göra det och aldrig lyckas?

Något annat som jag väldigt gärna skulle vilja hinna med är att träna. Jag saknar det och just nu finns det inte en enda ynka minut över. Jag skulle nog behöva det också för jag orkar inte med mycket längre. Jag har aldrig varit stark fysiskt men nästan alltid psykiskt. Jag får helt enkelt bara följa pappas andra råd. Kämpa och försöka vara nöjd med det jag gör. Det är ju trots allt bara en termin kvar sen tar jag och många utav mina vänner studenten!! Och gud va jag längtar!!



I miss the old happy me..



Kommentarer
Postat av: Sara

Du klarar det!!! Se till att släpa dig hit en helg så kan vi träna, mysa och bara ha det allmänt skööönt:)

2011-01-11 @ 15:02:13
URL: http://saramared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0