Feb. 2011-02-06

De senaste dagarna har varit fullproppade. Jag har jobbat ganska mycket, festat och varit på släktkalas. Men jag har hunnit tänka en hel del ändå. På sommaren som kommer framför allt. Jag längtar såå tills jag tagit studenten. Balen ska givetvis bli hur kul som helst men det ska bli så skönt att bli av med plugget. Sommaren kommer att spenderas i lilla Halmstad är det bestämt. Jag hoppas på mycket jobb på mitt lilla gudagott och att vädret i vår kära sommarstad ska vara på topp! Detta kommer antagligen vara sista sommaren tillsammans med alla vännerna så man får försöka ta tillvara på den. Det känns hemskt att tänka på det men det är nog så det kommer bli tyvärr. Till hösten hoppas jag att jag har tillräckligt med pengar så att jag kan ge mig ut på äventyr i världen. Asien lockar mycket just nu men vi får se. Det krävs mycket beslutsamhet och tålamod för att fröken Mared ska kunna låta pengarna vara på kontot tyvärr ^^
Här kommer lite bilder från släktkalaset igår:

 
Kusiner♥
 
En trött Elin, en Alicia & en Anna
 
Son, Far & Farfar

Nu ska jag och min kära vän Sofie åka och bada. Mysigt och skönt ska vi ha det!
Puss & kram // Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0