Har ni haft en bra lördagkväll?

Jag är i alla fall hemma nu efter en jätte mysig utekväll med brudarna och jag måste erkänna att jag är en aning trött! Kvällen blev super och mia verkade jätte glad över alltihop så jag tror vi lyckades! :)
Imon blir det inte mycket pluggande eller bloggande. Istället blir det dans mellan 11.00-15.00 sedan direkt till salongen för städning. Dansen ska bli grymt kul men jag känner mig lite sliten i kroppen så vi får se hur det går :/ och städningen på salongen går ganska snabbt när man väl gör det så det är inte så farligt :)
Men nu ska min lilla kropp få vila i några timmar innan jag ska upp igen :)
Godnatt & sov gott!
// E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0