Stressen ökar medans dagarna minskar

Det märks att man är tillbaka i sitt vardagliga liv. Skolan sätter numera en otrolig press på en :/ Fast jag har väl mig själv att skylla egentligen.. Jag ligger efter med 4 arbeten och 2 prov så det är väl därför det känns som att jag har dubbelt så mycket som alla andra om inte mer. Det här har jag kvar att göra innan skolan tar slut, vilket är om 2 veckor..

* Geografiarbete
* Samhällsarbete x 3
* Svenska B- bokanalys
* Svenska C- Informerande tal :S
* Matteprov- kap 3,4,5
* Geografiprov
* Kemiprov x 2
* Biologiprov
Sen har jag säkert glömt någon sak med. Skolan är inte lätt. Inte för någon men jag tror faktiskt att den kan vara lite lättare för vissa och lite svårare för andra (som mig). Men alla fixar det med vilja och målmedvetenhet. 
För att de ska kännas lite lättare lyssnar jag på Mr. Brightside med Killers ;)   
// E



Kommentarer
Postat av: Johanna

Okej jag ska nog inte klaga på mitt då ;)haha fyvfan <3

2010-05-27 @ 07:13:44
URL: http://johannabillow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0