Good morning!

Inget vidare väder idag men jag hoppas det spricker upp senare! :) Idag är det de här som står på schemat:
♣ Svenska B- kolla på teater
♣ Danslektion- Öva inför uppvisningen
♣ Matte B- Räkna räkna räkna!
♣ Lunch!
♣ Engelska B- Övning inför natinella hörförståelse?
♣ Kemi B- Få tillbaka provet från förra veckan.. Det gick åt fanders med det!
♣ Svenska C- Debatt!
♣ Hem och slappa! ;)
Ingen vidare kul dag men jag överlever :) Men innan jag sticker till skolan vore det bra om jag käkade frukost  och gjorde mig i ordning! Dags att sätta igång!
Have a great day my darlings!
// E

Kommentarer
Postat av: Sara

Om du nu har så mkt...hur kommer det sig då att man aldrig ser dig plugga här hemma??;)

2010-05-04 @ 17:23:31
URL: http://saramared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0