Dags för sängen

Jag hinner aldrig uppdatera bloggen längre känns det som men mycket beror nog på att det i skolan är väldigt stressigt nu! För att inte tala om dansen! Men dansen är otroligt kul, något som plugget absolut inte är. :)
Idag var det hårt pass som gällde nu när vi tränar för den stora showen och för lilla mig gick det inte särskilt bra tråkigt nog :/ Det kändes inte som att något stämde överhuvudtaget och hela min kropp kändes helt loj med.. Inte kul! Men jag hoppas att det blir bättre imon när vi ska träna igen från kl 14.00 till sent. Det är ju genrep inför uppvisningarna och det skulle kännas bra om jag lyckats sätta alla stegen bra för att kunna slappna av när vi väl ska visa upp. Men vi får se.
Jag ska i alla fall gå och lägga mig nu så att jag är utvilad till imon :)
Puss och godnatt allihopa!
// E


Kommentarer
Postat av: Anna

Som man alltid säger inom gymnastik:



Går det dåligt på förträningen går det bra på tävlingen ;)



det löser sej! Synd jag inte kunde komma och titta :( LYCKA TILL!<3

2010-05-10 @ 21:45:07
URL: http://justenannan.blogg.se/
Postat av: Elin

Du dansade jätte bra :)

2010-05-11 @ 21:47:22
URL: http://plenis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0