Ändrade planer..

Igår blev det inte riktigt som jag tänkte mig.. Ingen fika med tobbe och ingen maskeradfest heller :/ Fast maskeradfesten bestämde jag själv att jag inte skulle gå. Jag hade under hela dagen inte känt för att festa och när jag står helt utklädd vid busshålsplatsen hos lisa med svart klänning, sönderdragna strumpbyxor, svartmålad(!) runt ögonen och med fejkade skärsår på armarna så visste jag helt säkert att jag inte ville till maskeradfesten. Och vi missade dessutom bussen in mot stan -.- Så jag hämtade snabbt mina andra kläder hos lisa och åkte till Jojje istället där Tobbe, Schider, Emma, Johanna, Helena, Rasse, Simon, Loppan, My och Danne även var :) Så min kväll blev något lugnare men fortfarande jätte kul! :) 

Ikväll blir det nya tag för min underbara vän Sanna ska även hon ha sin 18-års denna helg :) Massa härligt folk och leenden upp till öronen hoppas vi på att det blir ikväll :) Och vi hoppas även att hon blir glad för sin present ;)
För er som ska ut ikväll- Ta det lugnt ? Ne kör järnet! :)
För er som ska vara hemma och mysa- Njut av varenda minut med den ni älskar! :)

Dags att tagga till! ;)
LOvE // E
 



Goa brudar! (sanna längst till höger!) :)

Kommentarer
Postat av: Anna

lilla gumman - järnet stavas med J inte G xd<3

2010-05-02 @ 19:21:14
URL: http://justenannan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0