2010 03 01 + 2010 03 02

De blev inget bloggande igår och inte mkt idag heller inte. Men gårdagen var ingen speciellt.. Skolan har dragit igång igen och därmed alla läxor också -.- Jag hinner inte med allt! De känns helt omöjligt och jag har till och med börjat tro att lärarna räkar med att man inte  hinner med allt för mina verkar inte bry sig om jag lämnar in ett arbete eller inte x) Fast de gör dom nog egentligen.. de är bara önsketänkande från min sida ^^ Gårdagen var i alla fall seg, de enda roliga var filmen vi kollade på på samhällen. "Vägen ut" hette den och är en svensk komedi som utspelar sig i ett fängelse :) skithärlig med jätte skön humor i! Absolut sevärd även om den inte se något vidare ut på fodralet eller framsidan.. Men de är ju precis som en bok, man ska inte dömma boken efter omslaget :)



Idag till skillnad från igår har dagen varit skitbra! Visserligen har jag varit ganska trött men dagen har rullat på bra och idag hade jag som vanligt dans på min andra lektion och jag kan inte säga annat än att jag ÄLSKAR det! Idag kom linda med nya fräscha danssteg till en salsa som vi ska ha på vår stora uppvisning och de kommer bli super! Jag har aldrig dansat samba innan och har hela tiden trott & tänkt att de är en ganska tråkig dans som inte ger någonting men jag hade fel! (för en gång skull philip ;)) Salsa är en riktigt rolig dansstil som är sjukt krävande, för i alla fall mina muskler x) (Träningsvärk imon? Yes box!) För mig är de också ovant att dansa i par när jag står på scen men de verkar skit kul och de kommer nog bli jätte bra! Den enda nackdelen är att vi ska dansa i högklackat! :S Och därför är de öva öva ÖVA som gäller! :)
Imon har jag tagit ledigt från skolan min och ska upp till linköping för att hälsa på morfar. Ska upp tidigt ändå så de får bli sängen nu.
Natti natti allihopa! 
// E 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0