2010 03 16

Hej och hopp i blåbärsskogen! Jag är trött ikväll efter en lång dag i skolan (slutade 16.40!), kollat film i 2,5 timme och hjälpt lillsyrran med 3 läxor. Låter kanske inget vidare jobbigt men efter SPUMPEN igår på tk så mår mina lår- och armmuskler sådär kan jag berätta x) Träningsvärken var ingen hit när linda (min danslärare) hade bestämt sig för att vi skulle fortsätta med vår afrodans idag som är sjukt jobbig, särskilt för låren! Men de var skitkul som vanligt och jag överlevde de så varför klaga egentligen? :P
Filmen jag såg ikväll var Avatar. Den var bra men alldeles för lång för min smak. De är okej om twilight-filmerna är så långa men inga andra ;) Avatar är heller inte min typ av film men man ska helt klart ha sett den ändå!
En annan film jag kan tipsa om är "Old dogs". Hysteriskt rolig och man skrattar så att tårarna sprutar! I alla fall jag och min mamma men vi har ju lite udda humor också x) Men se den och säg till va ni tyckte om den! :)
Och de var allt jag hade att säga ikväll. Dags att krypa ner i sängen och läsa lite i kemiboken för jag ska ha prov i de på torsdag.. Hoppas att de går bättre än matten i alla fall! ^^
Puss och godnatt folket! // E





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0