Jag är som jag är för att jag inte blev som jag skulle.

Hemma från skolan för bara en stund sen.. segt som attan! Men jag är stolt över mig själv som stannade kvar i skolan trots att vi slutade 20 i 5 idag och hade fått en håla på 1 h & 50 min innan -.- Men de var helt klart värt de för jag hade missat mycket om jag inte varit med på denna lektionen och fått ta igen de senare annars.
Förutom sista lektionen så har dagen känts mest meningslös i skolan.. Svenska lektion där man bara satt och pratade, danslektion där läraren inte kom, matte med genomgång och engelska med genomgång av de senaste provet. Kunde stannat hemma hela dagen tkr man men man vill ju inte ha ngra svarta fläckar på mitt fläckfria närvaropapper ^^

Ikväll är de i alla fall biologipluggande som gäller inför provet på torsdag och de ska gå bra har jag bestämt mig för! :) Sen får vi se om de bli som jag vill eller inte x)
// E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0