I'm the master of my fate, I'm the captain of my soul

Träningsvärken tär på mig och hela dagen i skolan gick jag och undrade om man kunde sjukanmäla sig och skriva träningsvärk som anledning x) Men jag blev dumförklarad ett antal gånger av tjejerna i klassen så jag sket i de, och de var nog ganska smart! Men tanterna i expeditionen hade nog fått sig ett gott skratt ;P

Annars så har de varit en lugn dag. 3 lektioner som inte var särskilt jobbiga. Geografi, matte & biologi. Matten kändes idag bättre än vanligt och jag hoppas att de håller i sig för jag kan behöva lite självförtroende när de gäller de ämnet fr jag har sänkt mig grymt mkt i de den senaset tiden och jag hoppas kunna jobba upp de igen tills betygen ska sättas i sommar. Efter skolan var de direkt hem, tog sedan en tupplur och sen har jag suttit och pluggat kemi till provet som jag ska ha imon. Lite svårt faktiskt men de går bara man läser på! :) 
// E



Jag vill vara solbränd! Med fräknar och bruna ben! Sommar sommar sommar kom nu! :)

Kommentarer
Postat av: etienne

sv; ja det klart jag gör det gumman;)

2010-03-17 @ 21:31:40
URL: http://etiennenoelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0