I'm home..

De senaste dagarna har jag tilbringat på jobbet och i Zuzanas lägenhet tillsammans med paddy (Zuzanas hund) som har världens mest illaluktande andedräkt men ändå så lyckas den "lilla" krabaten stjäla en del av mitt hjärta :) Jag har även hunnit med ett släktkalas för min farbrors sambo. Och träffade mina pinglor i fredeskväll gjorde jag också! Käkade pizza, kollade film och tryckte i oss 1 kg godis + chips. Bra jobbat av oss! x) Men nu är jag hemma igen och de är skönt :)

Ikväll har de varit lugnt och enligt pappa är de uppesittarkväll inför hans födelsedag imon X) Hans dumma påhitt som han tycker är superbra. Undrar varför de bara är så när de är hans födelsedag som kommer bara ^^
// E

  

I miss your face, I miss your touch, I miss your smile.. I miss you! ♥
Fan också! :(



Kommentarer
Postat av: Elin

Sv; Ååhh, ska du till Paris :) det vill jag med :)

2010-03-21 @ 20:18:31
URL: http://plenis.blogg.se/
Postat av: Elin

Sv; Haha, då hade jag haft en superhjärna ;).

Det tror jag säkert det kommer bli :) Vem ska du dit med?

2010-03-22 @ 00:53:43
URL: http://plenis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0