Helg!

Ja första veckan efter sportlovet har gått och de är bara 4 veckor kvar i skolan till påsklovet :D Tiden går snabbt när man roligt? Nja, att tiden går snabbt just nu kan jag hålla med om. Men att de är kul att vara tillbaka i skolan vet i fasen x) De är i alla fall helg nu och de är lovely! :) Helgen kommer bjuda på massa godsaker som bland annat 18-års fest imon för Vickan och Emmy och att systeryster kommer hem från Kalmar över helgen! :)



Imon kör vi brudar! och grabbar också förstås ;)


Ikväll har de varit lugnt efter att man kom hem från jobbet. De har bara varit jag, storasyrran, mamma och lillan hemma så vi har kollat lite på let's dance och Solsidan :) Mysigt värre! Och Willy (snickarn/gubben i let's dance) är störtskön! Särskilt rolig var han i kvällens första dans! x) Kolla reprisen eller klipp på youtube om ni missade de :)
Men nu ska jag dra mig från datorn och sätta på en film som Philip brännt till mig :) supersnällt! :)
En fortsatt trevlig kväll till folket önskar jag och säger godnatt gör jag också!
Puss på er! // E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0