Hejdå klackar och så säger vi hej benhinneinflamation!

Gårdagen va lyckad och alla verkade ha riktigt skoj! Fanny med tror jag :) Hon gick i alla fall med ett stort leende på läpparna för de mesta när man såg henne :) Hon blev superglad för sina presenter med som var kläder i massor och ett par klackar ;) Och så på tal om klackar.. Jag brukar inte klaga jätte mycket över att ha gått i högklackat en kväll och ha ont i fötterna när man kommer hem. Men efter förra helgen så fick jag benhinneinflamation och borde nog inte gått i klackar igår då men de blev så ändå. Visserligen inte dom höga utan dom låga 7 cm men fy satan* va ont jag hade i slutet av kvällen och när jag kom hem! Mina fötter och ben har aldrig känt en sån smärta förut! Att vi missade bussen från sannarp in till stan och fick gå pga lena(!!!) gjorde inte saken eller humöret bättre heller. Men man ska ta livet med en klackspark eller hur är de? x)
Jag hade ändå skitkul igår i alla fall och tackar folket som var där för en rolig kväll! :)
// E



Solstrålen! :)


Va säger/tycker ni? Är de verkligen värt att gå i klackar en kväll och ha ont i fötterna ett tag under/efter kvällen?




Kommentarer
Postat av: Anna

haahha, dom där klackarna var ju helt sjuka! xd om du har sånna förstår jag om du får ont! :p <3

2010-03-15 @ 22:19:08
URL: http://justenannan.blogg.se/
Postat av: Anna

haha, jooo dom är aslika! :o<3

2010-03-16 @ 21:51:48
URL: http://justenannan.blogg.se/
Postat av: Claudia

thanks snygging! de där skorna är riktigt weird! :D

2010-03-17 @ 08:23:50
URL: http://claudiaspage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0