I'm fallin' for you..

Livet leker när man kan ligga på tylösand hela dagarna och bara slappa med helt blå himmel och strålande sol! :) Idag åkte jag dit med oscar, sanna, fanny, matilda och padde men träffade en 15 st härliga människor till nere på stranden sen.. trevligt! Efter 4,5 timme var det dags att bege sig in mot staden och möta upp Julia och Lena som gav upp beachen ngn timme tidigare. Skulle egentligen bara in på videomix lite snabbt men det blev mer än så.. Först käk på donken med brudarna, sen shopping(!) och därefter bussen hem. Det var inte tänkt att det skulle bli några inköp idag egentligen men lönen hade kommit och jag kunde helt enkelt inte hindra mig själv från att köpa en väska, 2 linnen, 2 klänningar och ett par shorts ^^ Illa jag vet! Men det är sommar och man måste få unna sig lite ;)
Imon blir det stranden igen men med vem vet jag dock inte! Oscar jobbar, lena, matilda och julia jobbar, sofie, mia och michelle är uppe på peace and love.. Jag ska nog höra med sanna och fanny elr killarna! :)
Puss ochh godnatt folket!
// E





Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vad härligt! Hur röd är du egentligen nu på en skala mellan 1 och 1? :P typ 12 ? xd <3

2010-06-30 @ 19:07:06
URL: http://justenannan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0