The fear you won't fall..

Dags för bio med jobbet för att fira att Zuzana fyllt år :) De blir Sex and the city 2 och förväntningarna är höga! Alla filmkritiker säger ju att den är kass jämfört med 1:an men jag tror dom inte. Den kan helt enkelt inte vara dålig! Skulle sett den på premiären med tjejerna men de kom en massa emellan så vi fick ge bort våra biljetter :/ Men jaja jag ska ju se den idag :)
Imon blir de bio igen fast med Oscar istället :) Vi ska se Robin Hood som tydligen ska vara jätte bra. I'll let you know what I think ;)
Men dags att åka snart så måste rusa.
See ya! // E 


Kommentarer
Postat av: Anna

sv: naaw, jag vet att jag har en sjukt söt kusin jag med! <3



hur var filmerna? :D<3

2010-06-18 @ 15:59:28
URL: http://justenannan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0