Skolavslutning. Imon!?

* Geografiarbete
* Samhällsarbete x 3
* Svenska C- Informerande tal :S
* Matteprov- kap 3,4,5 - torsdag
* Geografiprov
* Kemiprov kap 9 & 10 
* Biologiprov - onsdag
* Kemiprov kap 12 - måndag

Gaah jag blir galen! Det är skolavslutning imorgon och jag har hundra saker kvar att göra känns det som! Arbetena kan jag som tur är lämna in efter skolavslutningsdagen men matteprovet måste göras imon! Att sitta och skriva prov på sin skolavslutningsdag är inget kul alls. Men ska jag få godkänt i matte B så är det det som måste göras och klaras av. När det och resten av skolavslutningen är över så är det fest! :D
// E
- kämpa, kämpa kämpa!

Kommentarer
Postat av: Anna

Lycka till, gumman! Du är duktig, glöm inte att andas! :D<3

2010-06-09 @ 21:50:00
URL: http://justenannan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0