I'll be back again.

Hej alla! Jag har inte bloggat på snart 2 veckor på grund av plugg. Skolan och jobbet är mitt liv numera hur trist det än låter :/ Men som ni ser nedan så har det börjat hända grejer bland det som jag måste göra innan skolan slutar. Jag hoppas verkligen att jag blir klar med allt i tid.. Annars väntar kursprov i höst och det vill jag absolut inte så det är nu det gäller! Och det enda som finns att göra då är att kämpa!
Back to studies.
// E

* Geografiarbete
* Samhällsarbete x 3
* Svenska C- Informerande tal :S
* Matteprov- kap 3,4,5 - onsdag
* Geografiprov
* Kemiprov kap 9 & 10 
* Biologiprov - onsdag
* Kemiprov kap 12 - måndag





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0