3-2

Det blev ingen strand idag för de var mulet när jag vaknade upp vid 10-tiden men jag och lisa stack n till staden istället och kollade in rean i stan och de slutade med att jag fick med mig ett par byxor, håraccesoar till lördag och en present till amanda som fyllt 18 :) Vi mötte upp my och satte oss käkade pasta på roberts.. gott fast dock nte lika nyttigt som de låter! :P Efter de gick vi och kollade i lite fler affärer sen kom mia och sofie in till stan och då blev det fika på fribergs också! Så man har inte varit jätte nyttg idag inte men gott var de ^^
Nu ikväll har matchen mellan Holland och Uruguay varit på tv:n och jag måste säga vilken match! Uruguay gav bannemej Holland en riktig match och gav sig inte förens domarn blåste av matchen. Men Holland spelade för final och guld och därmed gick dom ur denna matchen som segrare och et bättre lag. Resultatet i matchen blev 3-2. 
Nu dags för kvällsmat! :)
Ciao // E 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0