You gotta love life!

Fullspäckad dag idag! Gick upp vid 5 imorse för att åka in till salongen tsm med Jonna och städa innan de skulle öppna så när man var hemma igen var man ganska sleten för sov inte mycket inatt heller. Sov till halv 3 sen och då hade den del av familjen som inte jobbar åkt till stranden utan mig :( visserligen hade dom väckt mig och frågat mig om jag ville med flera gånger men eftersom jag fortfarande halvsov så så fattade jag nog inte riktigt vad dom sa ^^ Men jag städade upp lite här hemma istället och ringde sofie och sa att kunde komma hit en sväng och en halvtimme senare var hon här :) jätte trevligt! vi satt och pratade om hur hon haft de uppe i borlänge på peace and love den senaste veckan och hur jag har haft det här hemma.. Massa catching up helt enkelt :) Efter de ställde jag mig tillsammans med mamma och syrran och lagade till lite wok med nudlar till kvällsmat.. gott!
Imon ska jag träffa lisa och kanske blir det stranden om vädret tillåter ? Annars blir det shoppingrunda istället :) Kanske blir det även grillning på stranden framåt kvällen med Oscar, Hanna, Lina, Pysi, Fidde mfl :) Morgondagen ser ut att bli bra i alla fall :) 
NU- sängen! natti natti!
// E

Förresten! Lördagkvällen var galen! Lägger ut bilder på fb imon och kanske här med om ni har tur ;) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0