Skratta i 10 min och en halv ostmacka försvinner.



Blädrade igenom en gammal kvällstidningbilaga på jobbet idag och såg rubriken ovanför. Tydligen så handlade artikeln om att kvinnor ska slänga vågen därhemma, vara glada och äta de man tycker om istället för att tänka på vikten. Gör man de så kommer man garanterat gå ne i vikt samtidigt som man har kul och mår bra. Men då undrar jag varför jag nästan bara går upp hela tiden? x) Jag är nästan alltid glad nuförtiden och skrattar en hel del så borde inte jag vara pinnsmal då? Kanske, kanske inte ^^ Jag tror i alla fall på att man mår bättre om man skippar vågen och inte bryr sig så värst mycket om vad man stoppar i sig, men kanske lite ändå :)
// E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0