Live life, love life!

Soldagarna i Halmstad har verkligen kommit! Det steker ute medans jag och resten av jobbgänget nästan fryser inne på Gudagott ^^ De har varit mycket jobb denna vecka men och mer ska de bli! Imon är det jobb 11-15 som gäller och det med ett stort "suck"! Varmaste dagen på hela veckan ska det bli och 27 grader är lovat så jag är ganska bitter.. Men jag är väl desto gladare när lönen kommer då istället :)
Imonkväll blir det partaj för hela bunten för Matilda med två vänner ska ha 18-års fest! Ska fösöka hinna köpa presenten jag och oscar har tänkt ut till henne innan jag börjar jobba imon, ska bli kul och se om hon tycker om den :) Ska höra med brudarna om vi ska ha ngn förpärla med, hade varit himla trevligt i alla fall! :)
Men nu är de dags att runda av för kvällen! Om jag hinner imon innan festen så ska jag visa er vad jag inhandlat de senaste dagarna :)
Puss och kram på er! // E - I can honestly say, you have been on my mind since i woke up today.. ♥



Tylösand på söndag kanske om vädret håller i sig ? Vi håller tummarna i alla fall! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0