You make the good girls go bad

Lite snabb updatering från dom senaste dagarna..

Fredagen såg ut såhär:
* skolan
* fika med lisa
* jobb 16-19
* träffa lisa

Dagens sumering: Bra dag. Mysigt att träffa Lisa :)

Igår:
* Jobb på gudis 10-15
* En snabbis på salongen
* Hem och duscha, fixa mig
* Tjejkväll hos Sofie med bad, bastande, käk, drickande och dans :)

Dagens sumering: Jobbig dag på jobbet så dagen kändes tung i början men den kunde inte slutat bättre än den gjorde! Skitkul var de med tjejerna! :) Massa skratt, dans, bad och snack!

Idag:
* Jobb på salongen
* hem och käka
* pluggat lite
* NU bada med S :)

Så nu ska jag pysa från datorn för S kommer och hämtar mig om 5 min.. och jag har inte packat än :S Hurry up E!
PussHaj

Bilder från igår kommer när jag kommer hem igen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0