We all write our own history

Helgen har varit bra. Den startade med att jag jobbade 16-19 på gudis i fredes och sen efter de så åkte jag direkt hem till Lisa där Moa och Antonia också befann sig :) Vi fixade oss och tog bussen till Holm där Samuel och Putte hade lokalfest :) Trevlig kväll med mycket dans och härligt folk, kunde dock varit mer killar där! :) Efteråt åkte jag och Lisa hem till henne och sov där. Vi vaknade upp vid 11- halv 12 tiden dagen efter och då blev den käk men inte frukost utan mer som brunch för vi käkade pytt i panna och pizza x) gott var de! Vi var även ute och gick och så käkade jag min andra semla för i år! Och Lisa sin första :) De e ju så gott!
Åkte hem från henne vid halv 6 tiden och de slutade med att jag stannade hemma igår kväll faktiskt för papsen och mamsen ville ha mig hemma och jag var ganska slutkörd så så fick de bli. :)

Idag har jag degat i sängen halva dagen men så vid halv 3 tiden så bestämde jag mig för att baka kladdkaka! :D Gjorde faktiskt 2 st och så här blev resultatet för den ena :)



Supergott tyckte resten av familjen men jag var inte helt nöjd ändå :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0