Vinnaren av årets jerringpris gick till..


Bild: google.se

Helena Jonsson! :)
En tjej som verkligen förtjänar de enligt mig. Och nu fick hon de priset som hon kanske mest av allt ville ha :) Lite synd bara att hon inte var där och tog emot de men förbundskapten för de svenska skidåkningen skötte de ganska bra.. Han var tårögd när han kom upp på sen och fick knappt fram ngra ord. De ända han sa va typ "se upp magdalena!" ;P Han menade att Magdalena forsberg som fått 4 jerringpris och vunnit en hel del andra priser får se upp för Helena satsar för guld varenda gång! ;)

Innan idrottsgalan drog igång ikväll så var jag iväg och tränade för första gången med mitt kära fotbollslag. Riktigt skönt att komma igång igen. Men mina muskler värker en aning efter kvällens aerobicpass ^^ så de märks att man är lite otränad nu efter uppehållet, men de ska vi ta igen!
Imon efter skolan så är de ny träning som gäller fast då är de kondis och spel istället :) 
Och nu behöver jag sova för att vila musklerna lite och ladda om. Därför säger jag godnatt och tack för mig för ikväll! ;)
Natt natti folket! // E 

Kommentarer
Postat av: P R I M M S -svarar

En kille i jönköping som går smedlinje där, så jag frågade hononom :) Han har gått här i halsmtad innan!

2010-01-19 @ 07:09:58
URL: http://primms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0