Vem är du i "Sex And The City"?


Carrie Bradshaw


"Du är fröken skotokig och relationsexperten som aldrig verkar hitta rätt själv."

Sex and the city-fantast som jag är så gjorde jag ett test för skoj skull på msn:s hemsida vem man skulle vara mest lik i serien. De slutade med att jag blev seriens hvudperson Carrie Bradshaw :P Och kommentaren till resultatet känns som att den känns ganska bra. Jag älskar(!) skor och tycker också väldigt mycket om att hjälpa mina vänner med deras kärleksproblem och ja de går väl inte sådär vidare bra med kärleken själv. Men den som väntar på ngt gott väntar aldrig för länge elr hur är de man brukar säga? ;)
Gå in och gör testet du också för skojs skull! :) 

http://testadigsjalv.se.msn.com/Start.aspx?sectionLink=noje&testLink=sexandthecity



Kommentarer
Postat av: Matilda

samma här.. :P

2010-01-11 @ 15:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0