The past 2 days..

Onsdag:
Fullt upp denna dag! Trots att jag inte gjorde så mkt :P Började med pulka med mina småsyskon men jag gav upp ganska snabbt när fötterna värkte av kyla och baken likaså fast av pulkaåkandet på kullar och stenar istället x) Men småsyskonen tyckte nog de var kul iaf för dom skrattade nästan så dom kissade på sig när jag vurpade med pulkan :P
Efter de var de snabbt ombyte och ut i vår lilla vintervärld igen på en promenad med Bengtsson :) Alltid lika mysigt och roligt att prata av sig lite :) Efter en timmes runda var de hem igen och snabbt slänga i sig lite käk innan man åkte till Moa där hon och Antonia väntade på mig :) Där blev de också en massa snack och catching up från den senaste tiden :) Mkt trevligt!




På promenad med Bengtsson :)


Torsdag:
Denna dag har jag spenderat med min kära farfar :) Åkte dit iktigt tidigt imorse och har varit där hela dagen :) Våra munnar gick i ett både när de gäller pratande och ätande ;P Har käkat 6 mål mat idag(!) varav 5 hos honom. Så jag har inte gått hungrig en sekund idag och kommer nog inte göra imon heller x) Men vi har inte bara ätit idag även om man kunde tror de :P Vi har hunnit med att handla mat och jag att köpa skor med :) Behövde ett par nya vinterskor så köpte ett par låga kängor bara :) Sen har jag och farfar varit ute och gått i 1,5 timme idag med nere vid stranden :) Super mysigt och jätte fint var de!



Dom nya, behövliga skorna :)

Så för att sumera dom här två dagarna så kan jag säga att jag är väldigt mätt, har promenerat mycket och gjort sånt som jag tycker väldigt mycket om, att vara med mina vänner och min familj! ♥ Så tack för dom här dagarna! ♥
// Elin


Kommentarer
Postat av: plenis

Sv; Den var super bra :). Verkligen värd att se men måste ses på bio för annars blir det inte samma känsla :). Funderar du på att se den eller? :)

Kram Elin

2010-01-08 @ 00:23:13
URL: http://eeelllliiiinnn.blogg.se/
Postat av: Johanna

sånna skor har jag med, fast bruuuuna :D <3

2010-01-09 @ 00:39:19
URL: http://joohannajoohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0