Snabbt inlägg

Skolan har startat och desamma gäller fotbollen :) Skolan är lika tråkig som den alltid varit men de rullar på. Är lite rädd orolig för vårat projektarbete i geografi som är i full gång bara.. Vi började med de innan jul men jag har inte gjort ett smack! Och jag fattar dessutom fortfarande inte ens vad uppgiften handlar om -.- smarta smarta elin! x) Och när de gäller fotbollen så är den också i full gång när de gäller kondition och återuppbyggning efter uppehållet men jag har inte hunnit träna :( Hade träning både i måndes och igår men hann inte nån av gångerna. :/ Men nästa vecka ska jag ta mig tid minsann! :)

Igår efter skolan som slutade 16.40(!) så tog jag bussen direkt hem till Lisa som kommit hem tidigare på dan från Malaysia som jag skrev i de förra inlägget.. De var såå kul att träffa henne igen och jag kan säga att hon har blivit brun och inte lite heller! Fy på de. :P Jag som tyckte att hon kunde hålla sig inne i skuggan för min skull ;) Men de var i alla fall jätte kul att träffa henne igen och till helgen ska vi festa loss tsm! :)

Och nu hiner jag inte skriva mer för jag måste rusa tillmin sista lektion som börja om 2 min! Slutar 13.20 idag..lovely! :)
Puss hej så länge! // E   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0