Vrf gäspar man egentligen?


Bild: google.se

Inte mkt skrivet här på bloggen idag men de har inte hänt så värst mkt.. Sprungit fram och tillbaka mellan schemaläggare och lärare känns de som bara x) Vi vill flytta om i vårt schema och schemaläggarn verkar riktigt positiv så från och med nästa vecka så kommer vi antagligen sluta vid 11 på torsdagar istället för halv 2! Super! :) Annars så var skolan som vanligt. Efter den solade jag och jossan en liten kortis bara. Ingen av oss har riktigt pengar men båda känner sig jätte bleka så de blev en tripp  till solariet iaf :P Och efter de jobbet.. Jag är nästan som återställd med min tumme nu och de känns bra att jobba igen som vanligt :)
Imon är de fredag- skönt! och då blir de:
* Skola
* Fika med Lisa
* Jobb mellan 16-19
* Träffa Lisa igen
* Festa ? :)
Busy day.. busy woman. ;)
Men nu är jag trött! och ska krypa ner i sängen :)
Natti natti folket! Puss // E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0