My scars remind me that the past is real

Jag är inne i en bloggsvaka :/ men jag försökte faktiskt uppdatera igår men då kunde jag inte ens logga in så de gick inget vidare x) Men nu vet ni att jag lever i alla fall! ;) Jag har jobbat som vanligt och min helg såg ut såhär:

Fredag
:
* Skolan
* Fika med Etienne, Lisa och Tobbe
* Jobb på Gudagott 16-19
* Hemmakväll med familjen♥

Lördag
:
* Jobb på Gudagott 10-15
* Hem och duscha, byta om, fixa mig för kvällen¨
* Partey hos Putte med Etienne och Lisa :)
* Tog bussen hem 02.40 och gick hem i -18 grader i klänning, tunnstrumpor och klackar- inte vidare skönt!

Söndag
:
* Frukost/lunch hos mormor med Sara
* Kollade vm-finalen i bandy Sverige-Ryssland och sverige vann ;)
* Hem och plugga 
 
Och nu sitter jag här slutkörd och trött! Men de är väl så de ska vara
efter en helg, eller va säger ni? ;) 
// E- you know what we say.. say party every day! ;)


Kommentarer
Postat av: Matilda

Rubriken, scars, Papa roach, I love :)

2010-02-02 @ 10:50:43
URL: http://myownmelody.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0