Lunch time!

Dags för mat om ca 10 min nu och min mage skriker! likaså jossans för hon har gått runt och pratat om de konstant i en timme nu x) hoppas de är god mat idag nu bara! :)
I eftermiddag blir de snabbt hem och hämta kläder och annat man kan behöva till ikväll.. Ska först jobba en stund på gudis men sen ska jag hem till lisa och antagligen så ska vi ut ikväll närmare bestämt till holm men de är fortfarande osäkert tyvärr! =/ Men de finns fortfarande tid för ändring i planerna :) Lisa hade en annan fest i tankarna också som också lät väldigt kul så vi får se :)
Ska bli kul att träffa min Lisa en stund i alla fall :)
Men nu dags för käk!
Puss så länge! // E ♥

Kommentarer
Postat av: etienne

nej kom till HOLM ELIN;)

2010-01-22 @ 15:28:10
URL: http://etiennenoelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0