Ledig dag!

Idag har man varit ledig från skolan och de har varit awesome! :) Jag har sovit länge, pluggat lite, myst med lillplutten och bara tagit de lugnt. De var meningen ett tag att jag skulle åkt in till stan en stund och spenderat en liten del av min lön som äntligen kommit men de blev inte så i.o.m snövädret.. Så de får bli en runda på stan imon istället efter skolan :)
Jag måste också berätta att min underbara vän Lena har idag gjort sin efterlängtade tatuering på den vänstra överarmen! När jag pratade med henne så sa hon att hon var supernöjd och att de blev mycket bättre än hon tänkt sig :) Så de ska bli riktigt kul att få se den imon! :)




Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, joooo. Men det sägs att man ska träna bort träningsvärk, så det är just det jag försöker göra;) Men idag var det inte så jobbigt, så vi får väl se vad benen säger imon.

2010-01-27 @ 23:23:47
URL: http://saramared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0