Just nu är jag ganska trött på mitt jobb..


Numera ser min tumme ut sähär med en kompress på, massa tejp och en kondom liknande sak över x) Ca en timme efter att jag börjat jobba så står jag och skivar pålägg åt en kund och rätt som de var så har jag hyvlat av hela tumspetsen i skärmaskinen. bra jobbat elin! (Y) De forsade blod från tummen och jag tkr egentligen inte att blod är särskilt otäckt men idag var de de. Så mkt så att jag satt i en halvtimme och höll på att svimma xD Helt svart framför ögonen var de samtidigt som jag kallsvetades och mådde illa.. ingen vidare skön känsla de där :P men nu är de bra! någorlunda iaf :)


Kommentarer
Postat av: amanda

AAAAAAAAAAAAJ

2010-01-11 @ 14:32:20
URL: http://amaandab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0