2010 01 19

Min förkylning är tillbaka och denna gången känns de som att den är här att stanna :( Min träningsvärk från igår blir sakta men säkert också mycket värre för varje timme som går och jag stretchar men inget hjälper! Ngn som har ngra bra tips för streching av baksida lår och axlar? :P
Annars är de bra med mig. Jag lever och andas som vilken annan människa som helst så jag ska inte klaga :P Idag i skolan var de årets första danslektion och gud va kul de är! Idag blev de isserligen väldigt mycket prat, nästan hela lektionen men de var kul ändå för nu har vi börjat planera den stora våruppvisningen som kommer bli super bra!! och som jag förresten kanske inte kmr kunna vara med på! :S Jag är antagligen i paris den samma vecka som den är och då kmr jag ju inte kunna vara med! :( jag måste alltså välja mellan en parisresa med ngra av mina närmaste vänner eller en dansuppvisning som kommer vara sjukt rolig att vara med på och som antagligen kommer höja mitt betyg.. Vilket väljer man!?
// E- en förvirrad än!




Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, otippat! Du ska inte med imon då??;)

2010-01-20 @ 16:22:25
URL: http://saramared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0