Gooodmorgon världen! :)

De blev hylte igår och kvällen var allt annat än de vanliga. Jag själv hade en jätte bra kväll medans den för andra var kanske en bland dom värsta.. Så jag vet inte riktigt hur man ska sumera kvällen riktigt. Men de dröjer nog ett tag innan vissa av oss som var där åker dit igen tyvärr =/

Men idag tar vi nya tag och om lite mer än en timma ska jag ta bussen med Bengtsson in till stan :) Hon ville in och titta lite om hon kunde hitta något på mellandagsrean och eftersom jag är en sån bra vän så ställde jag upp direkt ;) När vi är trötta på att gå i affärerna så hade vi tänkt ta de lite lugnt och fika en stund :) Och jag hade tyckt de hade varit extra kul om de nya fiket "Sandy's" hade öppnat idag :) Jag har hört att de ska vara super gott där för pappa hjälper till med bygget ;) Men vi får se vad de blir :) Efter fikan så blir de även en promenad på gallberget med miss Bengtsson :) Visst låter de bra? :) Tror dagen blir super!
Men nu ska jag slänga i mig lite frukost och sen fixa mig sen bär de av till la stada! ;)
Pusshej så länge! // E


Kommentarer
Postat av: plenis

Ja det kommer nog bli roligt :)

/Elin

2010-01-04 @ 20:35:21
URL: http://plenis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0