2010 01 13

Dagarna rullar på nu när skolan har börjat och jag har nog fortfarande inte riktigt fattat att allting har satt igång igen. Men jag hänger än så länge med att göra mina läxor i tid och de är ett stort framsteg för mig! x) Men vi får väl se hur länge de håller också innan jag skryter för mycket om hur duktig jag är ^^
Imon blir de först skolan sen fixa fritidskort till bussen, en sväng till solariet med Jossan och sen blir de jobb på Gudagott mellan 16-19.. Första gången efter min lilla incident vid skärmaskinen. Men de ska nog gå bra :) Tummen håller på att läka och de känns mycket bätter nu så jag är snart helt återställd :) Efter jobbet blir de hem direkt och plugga lite engelska sen kanske en film elr ngt :)
Och nu ska jag krypa ner i sängen för imon är de skola igen vid 08.10 som gäller! Jag har inte fått en enda sovmorgon denna terminen vilket är lite surt =/ men jag slutar tidigare istället så de gör inte så mmkt ändå :)
Puss och godnatt allihopa! :)
// E-
De man inte mins, de har inte hänt ;)




We're back on track! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0