2010 01 11

Idag har de varit en lugn, skön, mysig och allmänt härlig dag för min del :) Dagen startade med att jag tog bussen in till stan. Där mötte jag upp Emma för att frukost/lunch, snacka och gå lite i affärer.. Super mysig start på dagen med en tjej som har varit väldigt saknad den senaste tiden :) Vid halv 3 tiden så tog jag bussen hem igen och redan utanför dörren så luktade de hembakta pannkakor. Ljuvligt! Trots att jag var mätt av min kycklingsallad som jag åt i stan så slank de ändå ner ett par ^^ Men annars så har jag bara tagit de lugnt och slappat idag. Skulle pluggat lite men de blev inte mkt med de inte.. Skolan börjar ju ändå imon så då kan jag lika gärna vänta tänkte jag :P smart tänkt av mig? antagligen inte! x)
Imorgon börjar skolan som sagt imon ja och de ska inte bli super kul direkt men ändå skönt att komma in i rutinerna igen på ngt sätt :) och att få träffa klassen igen förstås! En annan sak som också sker imon är att min LISA FISA KOMMER HEM från Malaysia!! :D Som jag saknat denna lilla krabat. 3 veckor har gått och de ska bli skönt att få krama om min tjeja igen! :)

Men nu så är de dags för käk igen och på familjen Mared/Jönsson:s meny för kvällen läser vi pizza! Gott! ;)
Adios folket! // E
- you are and will forever be, my sweetest downfall. ♥




Lisa Elin Emma- En oslagbar trio! ;)


Kommentarer
Postat av: johanna

sv; jag ska uppdatera nu snygging ;) <3

2010-01-13 @ 07:59:41
URL: http://joohannajoohansson.blogg.se/
Postat av: emma

jag tycker om dig massor! <3

2010-01-13 @ 10:05:12
URL: http://eemmmajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0