Utsläppsrätter och klimatskeptiker

Jag är trött på allt som har med miljö att göra just nu! Och lite roligt är de ju att jag går ett samhällsvetenskapligt program med inriktning miljön då x) Men just nu har vi ett stort geografi-arbete som handlar om klimatmötet i köpenhamn, utsläppsrätter, den globala uppvärmningen & hotet mot miljön, klimatskeptikers åsikter, IPCC:s åsikter och en massa massa mer. Okej de kanske låter lite spännande med miljöhotet, den globala uppvärmningen och klimatspektikernas åsikter om att vi människor inte har med den ökande medeltempraturen att göra eller att isen smälter uppe i norr. Men de är för invecklat för att man under så kort tid som vi fått (1 månad) ska kunna skriva så bra och detaljernat med många källor som vår lärae kräver :/ uppgiften är svår och de är de inte bara jag som tycker. Men de är snart överstökat och de kommer vara skönt! :)

När jag pluggar är de ett måste att ha min I-pod eller spotify till hands :P Och jag skulle bli superglad om ni ville tipsa/dela med er av era favorit låtar eller artister :) En låt som jag lyssnar mycket på just nu är låten nedanför med John Mayer. En grymt härlig artist som skriver helt underbara låtar :)
Hope you like it! // E


 


Kommentarer
Postat av: Elin

Sv; Tur att vi är två i alla fall :P Det känns väldigt bra att få skriva av sig ibland :).

2010-02-11 @ 08:41:31
URL: http://plenis.blogg.se/
Postat av: Anna

förvånadsvärt bar låt! :o jag har faktiskt funderat på att se Fame, men har liksom inte gjort så mycket åt saken mer än att fundera xp

sv: ojoj, vi vill ju ha ett namn på henne nu! :o x) ja, i svenska läsförståelse och idag hade vi svenska uppsats - känns sådär xd<3

2010-02-11 @ 18:21:57
URL: http://justenannan.blogg.se/
Postat av: julia

den var jätte bra ! en som jag gillar jätte mycket är young dad med hoffmaestro. ha det bra .

fin blogg BTW !

2010-02-11 @ 20:30:25
URL: http://juliaaellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0