Laddad för imorgon kväll!

En trött och sliten Elin sitter nu framför datorn. Sov bara 3 timmar inatt för att jag pluggade till mitt geografi-prov som jag skulle ha idag på morgonen som visade sig vara ett g-prov så jag hade nästan inte behövt plugga och de kändes lite halvtrist när jag suttit uppe hela natten -.- men men de lägger vi bakom oss nu och blir glada över att jag fick köpt min kavaj i eftermiddes istället! :) jag är supernöjd med köpet och bilder på den kommer imon antagligen :) Annars så har dagen varit lugn sen jag skrev sist.. Jobbet gick bra och kvällen har varit jätte mysig med filmtittande, god mat, godis och allmänt mys med familjen :)

Imogon händer de här och jag ska även ta tag i de här:

* Jobba på mitt samhällsarbete om IMF,
och förhoppningsvis avsluta de också för de ska in på måndag.
* Jobba lite på geografiarbetet om klimatmötet i köpenhamn
* Städa mitt rum
* Duscha och fixa kläder till kvällens utgång
* Åka till Lisa och fixa mig
* Förfest hos Helena inne i stan :)
* Alexandras och Idas 18-års fest med Blacktema ;)
Kvällen kommer bli awesome! Längtar faktiskt lite dit för de känns som att allting kommer bli så grymt lyckat :) Men man ska kanske inte ha för höga förhoppningar ändå ? Men jag håller tummarna i alla fall! :)
// E 

X-cider har kommit ut med den nya vårcidern för i år med smak av mint och melon :) Verkar ganska god men en jobbarkompis tyckte inte alls om den så nu ska alla vi på jobbet testa den och för min del blir de imon :) Någon som har smakat den och tycker att den är god? :)



Kommentarer
Postat av: Becca

Läcker färg på den, synd jag inte såg den igår haha ;)

2010-02-07 @ 14:10:27
URL: http://tomteeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0