Lönen försvinner här i Kalmar!

Dagen har varit lång och bjudit på mycket! Vi åkte in till stan vid 1 -tiden och gick direkt till Baronen (en galleria här i Kalmar) och kom då på att vi kunde kolla bio ikväll vilket vi gjorde :) Valentine's day som jag länge velat se blev de och den var super bra! Rolig och jätte söt på många vis :) Efter vi reserverat biljetterna på dagen så gick vi i massvis med affärer och pengarna försvann fort! ^^ Jag ska lägga upp foton senare eller imon på kläderna så att ni får se :) Köpte kläder för dryga 2000 kr och mkt av lönen (som jag skulle haft för hela mars månad!) har försvunnit men de blir lite shopping imon med ändå troligtvis :) Härligt härligt! Men farligt farligt! ^^
Men nu ska jag busa med min lisa, äta chips & bli tjock och efter de gå och lägga mig i den stenhårda soffa som jag numera sover i här hemma hos min syster. - lovely! x)
Hörs imon! // E


Kommentarer
Postat av: Anna

Låter som att ni har det prefekt! :D <3

2010-02-24 @ 11:53:23
URL: http://justenannan.blogg.se/
Postat av: Anna

Glömde förresten fråga om Valetine's day - är den så bra som alla säger? Jag blir typ galen på att den inte kommit till Halmstad ännu - för det gör den väl? :O<3

2010-02-24 @ 11:59:11
URL: http://justenannan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0