Home again

Jag är hemma igen och de känns skönt att vara hemma hos familjen även om jag mer än gärna hade tagit med mig storasyrran hem också :) Kalmar var jätte bra på alla sätt och vis! Att träffa sofie igen, ha med lisa, shoppingen, att få träffa syrrans vänner etc :) Och nu när man är hemma igen känns de som att man måste vakna upp lite och inse verkligheten.. vilket är jobb, plugg i massor och ett rum som behöver städas genast! Så de är bara att sätta igång.
Jag börjar med rummet, sen vid 16 blir de jobb och ikväll kanske lite festande :) Imon blir de antingen göteborg horse show eller plugg hemma hela dan. Gbg låter ju tveklöst mest lockande men plugget behöver verkligen göras :/ Betsämmer mig imon.
Men nu ska jag börja städa!
Hörs sen! // E








Kommentarer
Postat av: Anna

Så söta bilder! <3 jag saknar våra fisketurer! :o

2010-02-26 @ 18:27:30
URL: http://justenannan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0