Tågförseningar och snöoväder

Äntligen framme i kalmar efter ett antal timmars tågresande med massor av förseningar.. Men vi kom fram till slut och de är ju de som räknas :) Frågan är bara hur vi ska komma hem på torsdag. SJ ska nämligen stänga av all tågtrafik de närmaste dagarna, troligen till fredag.. Och då kommer vi ju inte hem x) Men de löser vi då! :P
Just nu är jag bara glad att vi är här och att man ska få sova lite efter en dag med grym förkylning (ögon & näsa rinner konstant!), tågförseningar som sagt och massa snack från min kära lisa (hon har tjatat hål i huvudet på mig och jag nog på henne x)) :P Så nu ska vi vila och laddar upp för morgondagen som förmodligen kommer att spenderas i gallerior och affärer ;) 
Sleep tight everybody!
// E


Något som gjorde mig extra glad idag med var att få krama om min kära storasyster! :) De är konstigt hur mycket man kan sakna dem och hur mycket man tycker om dem trots att dem kan gå en på nerverna ibland. Ibland t om så mycket så att man nästan exploderar x) Men man älskar ju dem. Oavsett vad dem gör. De kommer alltid vara en del av min familj, en del av min värld, en del av mig och en del av mitt hjärta. Och jag skulle inte vilja ha de på något annat sätt! I love you guys ♥



min fina syster ♥

Kommentarer
Postat av: Nicco

Sv: Visst gör det :S Ska vi tycka synd om varandra? :P

2010-02-23 @ 12:14:54
URL: http://plenis.blogg.se/
Postat av: Elin

Va? All tågtrafik:o då lär ju inte jag heller komma hem :o jag som ska på musical på torsdag :( är du säker på att det var all tågtrafik?:/

2010-02-23 @ 12:45:46
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0