T..

som i tåg och tågbiljetter! Jag bokade nyss 4 biljetter till Kalmar nästa vecka :) Jag, Lisa, lillsyrran och hennes kompis ska hälsa på syrran i några dagar och de ska bli riktigt kul! :) Jag saknar min storasyster väldigt mycket just nu för jag har inte träffat henne sen jul nästan :/ För lång tid om man frågar mig! Så de ska bli jätte kul! :)
Någon annan som ska åka iväg under lovet eller hitta på ngt annat kul? :)
// E


Över till sporten.. ;) Nyss så tog Björn Ferry OS-guld i jaktstart och de var de andra guldet för Sverige i detta OS! Charlotte Kalla tog hem de första igår. Härligt härligt :) och vi hoppas på fler! just nu håller damera i curling på att köra och vi håller tummarna för att de ska gå lika bra som de gjorde förra OS:et för dom :)
Heja Sverige! Heja Sverige!



Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, vad kul att åka till kalmar! :D



skönt att jag inte är den enda som tycker det är lite intressant med OS ! (a) <3

2010-02-22 @ 20:01:50
URL: http://justenannan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0