En stressig vecka..

.. leder till dålig uppdatering! Jag har väl inte varit den aktivaste på bloggen direkt men jag ska bli bättre! Vi har ju fått sportlov nu! :D Superskönt är de! :) Och de ska de även bli att komma iväg lite från Halmstad på måndag, då jag och resten av gänget drar till kalmar :) Halmstad är ju just nu begravt i snö, och ingenting känns vidare kul nu här hemma om man måste vara utomhus. Försvinn snö, försvinn säger vi! Som min söta vän matilda skriver
"Halmstad ligger i vinterdvala. Inget händer, allt står still, jag är redo för sommar, strand, 18 och allt som är bra."
Jag håller med fullständigt och önskar inget hellre att de var sommar nu och inte de här jäkla vädret!
// E

Kolla in matildas blogg på http://myownmelody.blogg.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0