Broken strings

I don't know how not to love you. But we can't play on broken strings so what's the point of keep trying ?




Sitter i skolan på min sista lektion och slutar om 10 min :) awesome! Även idag blir de en liten runda på stan innan jobbet. Igår inhandlade jag ett svart volanglinnne från gina och två st presenter till lillsyrran som fyller år 14 år i nästa vecka :) Hittade även en kavaj som jag la undan på gina som jag har bestämt mig för att köpa idag! :) Efter stan så blir de några jobbtimmar på jobbet och sen hem och mysa med familjen, hyrfilm och godis! :)
Va ska alla ni där ute göra idag och ikväll? :)
// E

Kommentarer
Postat av: Anna

sv: haha, tack xd<3

haha, jag är ju inte direkt så duktig, gjorde min i paint så det är inte nån vidare kvalitet ;) du kan göra en själv som är typ 800 x 200 i paint och så kan jag hjälpa dej hur du ska få in den sen? :)<3

2010-02-05 @ 15:14:03
URL: http://justenannan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0