3

Skolan suger för den som inte visste de! x) Jag sitter i en av skolans mindre datorsalar med mina små pinglor Julia, Lena och Mia och väntar på dagens andra lektion som börjar 12.20.. Jag har redan haft en timmes håla och har 2 kvar alltså 3 timmar! Vad är meningen med att vara i skolan då? Jag hade gärna skippat den kommande lektionen om de inte varit idrott, men eftersom de och dansen är dom enda höjdpunkterna på en skolvecka så stannar jag kvar :) duktig som jag är!


På tal om ingenting så är jag riktigt biosugen just nu! Har kollat på http://www.sf.se/ och filmen "Valentine's day" som är nedanför verkar grymt bra! :) Och de hade varit supermysigt att se den på alla ♥-dag med vännerna mina! så jag får väl ta och fråga dom om dom är lika sugna som jag :)




Kommentarer
Postat av: Matilda

captivated.se heter hemsidan :)

2010-02-08 @ 12:08:19
Postat av: Matilda

just det.. FILMEN verkar ju asbra! HAHAH vill se! :D

2010-02-08 @ 12:08:42
URL: http://flickannilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0