Vad helgen har att bjuda på:

Lördag:
♥ Städa rummet
♥ Plugga
♥ Vila(!) Jag är fortfarande inte helt frisk från förkylningen -.- 
♥ Bio kl 5 med lillsyrran & hennes kompis
♥ Träffa tjejerna hemma hos Julia med film & mys

Söndag:
♥ Städa salongen
♥ Kolla på seriepremiären för laget hemma :) Jag själv kan inte vara med :(
♥ Käka pizza med jobbet :)

En lugn men fullproppad helg :) Känns som att de är nästan precis de jag behöver.. Inget festande för jag är allt för förkyld för de men ändå lite som håller mig sysselsatt :) Bion som vi ska se i eftermiddag är Remember me med Robert Pattinson så den kan inte vara dålig ;)
Men dags att sätta igång med städningen nu :)
Puss // E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0