Sweet dreams! ♥

De börjar snart bli dags för att gå och lägga sig om jag ska gå till skolan imon. Halsen har börjat göra ont igen och förkylningen har kommit tillbaka :( + att jag glömde ta ögondropparna båda gångerna igår och i morse så nu svider ögonen :/ Men jag får skylla mig själv för allting. Har bara en samhällslektion på 1,5 timme imon annars så jag missar inte så mycket men å andra sidan så är det ju bara en lektion så jag skulle kunna stå ut med de :) Jag får helt enkelt se hur jag gör imon när jag vaknar.
Men nu säger jag godnatt! Och sov gott! :)
Love // E


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaaaa, skönt med bara en lektion! Bara åka fram och tillbaka till skolan :) Fast inte för den som glömmer sina nycklar hemma^^

2010-04-26 @ 19:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0