Time for bed!

Käkade nyss kvällsmat med nästan hela la familia, bara storasyster som fattades :) Under kvällen har jag hjälpt till att städa upp lite här hemma och vikt tvätt för imon kommer en kille som ska titta lite på huset och rita upp vår utbyggnad om jag har fattat rätt.. (?)
Om det blir skola imon eller ej återstå att se :) Förkylningen har helt klart blivit bättre! Knappt någon snuva alls och halsen gör inte lika ont längre, men hostan sitter fortfarande kvar. Även ögonen har blivit mycket bättre! :) Det svider inte längre och är bara lite röda nu jämfört med hur dom såg ut i måndes kväll och igår x) Så jag kanske kommer till skolan imon! :)
Fast ryktet går att skolan är bombhotad :S Ni kanske har läst om att en "halv" get låg utanför sannarps entré i hallandsposten och nu ska tydligen lärarna ha haft krismöte om att skolan är bombhotad med. Läskiga saker de där! Men bombhotet låter också väldigt orealistiskt och väldigt vrickat. Varför vill man bombhota en gymnasieskola? I lilla Halmstad? Men jag antar att om man kan kidnappa en get, skära ut inälvorna, hugga av huvudet och lägga det utanför entrén på skolan, varför skulle man inte kunna bombhota den med!? De finns folk som är sjuka i huvudet! Vrickade människor som misshandlar oskyldiga djur bara för nöjes skull. Hoppas dom hittar idioterna som gjort alltihop.
Med det avslutar jag för ikväll och säger godnatt! (förlåt om jag låter lite sur :/)
// E - Folk forstätter att förvåna mig..


Hallandposten: http://hallandsposten.se/nyheter/halmstad/1.796172-get-dodad-och-kastad-vid-skola


Kommentarer
Postat av: jonna :)

du var där inte! så de är så :p

2010-04-22 @ 18:52:03
URL: http://jonnamared.blogg.se/
Postat av: Elin

De hade ett möte i galaxen idag om det som har hänt och dem sa att de inte hade fått något hot eller liknande och att vi har poliser som går och "patrullerar" för att försöka komma på vem det är och se så att det inte händer något mer. Jag tror allt har blivit lite överdrivet med alla rykten som sprider sig som virus.



Dessutom tycker jag det är hemsk, idiotiskt och jävligt känslokallt att göra något sådant här!



Krya på dig förresten =)

2010-04-22 @ 20:46:14
URL: http://plenis.blogg.se/
Postat av: Anna

håller med om att detta är helt sjukt! snacakde om detta på eneglskan igår XD<3

2010-04-30 @ 18:02:15
URL: http://justenannan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0