The smell of you in every single dream I dream..

Dagarna susar förbi men jag lyckas ändå inte bli av med min sabla förkylning! Jag har varit sjuk i ca 1,5 snart 2 veckor med tung förkylning, kanske t o m lunginflamation. Hostan blir värre för varje dag som går känns de som och de får ju inte räcka med de utan nu har även ögonen börjat sätta igång.. Varje morgon vaknar jag upp med kladd i ögonen så att jag knappt kan öppna ögonen eller se. Och sen är dom blodsprängda hela dagen lång så att de ser ut som att jag går på något men jag lovar att de gör jag inte! 
Jag har alltid varit en bland dom som inte blir sjuk så ofta men när jag väl blir de så håller de i sig länge och de suger. Men man ska väl vara glad att man inte är sjuk så ofta ändå :) Men jag hoppas verkligen att de går över snart så att jag kan bli mitt gamla vanliga glada och pigga jag igen! :)
Life's a bitch! And there's nothing you can do about it ;)
// E




Ungefär såhär ser jag ut och känner mig just nu x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0